JellyPages.com

Followers

Thursday, May 14, 2009

it's all about life....


Alhamdulillah...
malam ni kami baru shaja selesai adakan majlis jamuan untuk sahabat tesl yang akan ke uk tak lama lagi...walaupun agak keletihan... tapi sebenarnya bukan letih sangat... tapi perasaan bercampur baur...
penat, sedih, sayu dan ada juga gembira...

penat??
yela...lama dah tak handle function sebesar ni...agak penat la jugak...tapi dengan kerjasama semua, alhamdulillah...yang penat jadi seronok...

sedih??
Pastinya sebab sahabat tesl akan mem'fly'kan diri...hhuhuhu...rasa belum puas berukhuwah....baru nak mantap, baru nak berkasih mesra..baru ja nak 'berehlah' bersama.. tapi kene pisah...huhu sedey...

sayu??
sebab mengenangkan ajk...aku berbincang ngan ketua...banyak yang perlu dibaiki dalam lujnah kami...huhu...tapi ni semua ujian...insyAllah, harap kami diberi ketabahan dan kesabaran...moge kami semua dalam lujnah diberikan hidayah oleh Allah....
tima kasih ketua...kamu sangat membantu...huhu...

gembira??
setelah sekian lama aku tidak berkongsi cerita dengan sahabat aku...akhirnya, aku dapat melakukan demikian...hehe...aku rindu sgt nak borak dgn dia...tapi sgt banyak kekangan...tima kasih deh cik D....ana sangat gembira dapat bercerita dengan enti...
fuh.....she's back....=)alhamdulillah...

akhirnya...balik ja...aku tertidur di meja...ntah la... moge ape jugak yang terjadi malam ni Allah beri rahmat dan lindungi dengan penuh kasih sayang...
tiada ape yang di harapkan oleh manusia melainkan rahmat kasih sayang Allah...
Allahuakbar...!!!

p/s: harap ape jua masalah Allah beri petunjuk untuk diselesaikan...tolonglah Ya Allah...

2 comments:

  1. Salam,.. Dah lama tak buat program macam ni. Seronok sangat, Alhamdulillah,. Ana tak tau apa yang berbaur dalam fikiran, dalam perasaan,. dalam emosi,.. Tetapi, apa yang pasti, sesekali program seperti ini meletuskan momentum. Moga bukan sekadar hari ini, tetapi juga pada masa-masa akan datang.. Ana uhibbukum!!! Allahuakbar!!

    ReplyDelete
  2. Ya stuju dengan kak long.

    p/s: kalau nak buat program mlm tautan ukhuwwah lagi boleh, tapi kena fikir2kan BUDGETNYA...hemm.

    ReplyDelete