JellyPages.com
Blogger Widgets

Followers

Friday, June 26, 2009

Laut Beku..??

Assalamualaikum...
untuk post kali ini, saya nak tunjukkan beberapa keping gambar yang saya dapat daripada group alumni SERATA (SMA Raja (P) Taayah)...perkara ini menurut ceritanya berlaku di Pakistan...sahih atau tidak... Wallahua'lam....saya pun tak pasti kalu sahabat2 pernah melihat atau mendengar sendiri cerita ini...walau bagaimanapun, ia agak mengerikan....perkara ini benar2 mengingatkan saya tentang Hari Kebangkitan yang semakin hampir....

LAUTAN BEKU DI PAKISTAN..





Kalu di perhatikan, ombak juga turut membeku...







Ada lagi beberapa gambar yang saya tak sertakan di sini....bukanlah gambar ini yang mainkan peranan sebenarnya...tapi diri kita sendiri...kalau lah sekiranya takde gambar ini, adakah kita akan terus leka...fikir2kanlah...

No comments:

Post a Comment